Creem el nou logo de l’escola!!

Enguany volem renovar el logo de l’escola i per això demanem la col·laboració de totes les famílies de l’escola que voluntàriament vulgueu participar!

Us demanem que, de manera compartida amb els vostres fills i filles, dissenyeu un logo pel centre.
Aquest logo hauria de representar alguns trets identitaris o projectes que desenvolupem a l’escola: lectura, música, coeducació, emocions, activitat física i alimentació saludable…
Aspectes a tenir en compte:
– El dibuix de la vostra proposta de logo ens l’heu de fer arribar per correu electrònic (com a molt tard) el dia 22 de desembre de 2021.
– L’elecció del logo el farem amb votacions de cada mestr@ del claustre i dues famílies representants de l’AFA.
– El logo escollit el portarem a un dissenyador gràfic per tal de què ens el deixi ben maco.
Animeu-vos a participar!!!!!