Consignes per Carnaval

Dilluns, 5 de febrer, arriba el Sr. Carnestoltes a l’escola i començarem a respectar les seves consignes a partir de dimarts així que a continuació us les detallem:

Consigna 1. Dimarts, 06/02. Hem de venir amb una sabata de cada tipus.

Consigna 2. Dimecres, 07/02. Hem de portar roba d’un únic color (el que volguem).

Consigna 3. Dijous, 08/02. Hem de portar pintada a la cara una bandera d’Europa i portar un pentinat divertit.

Consigna 4. Divendres, 09/02. Haurem de venir disfressats a les 15.00h amb moltes ganes de passar-ho bé a la rua que farem pels voltants de l’escola. Els infants que es quedin al menjador hauran de portar la disfressa al matí.

Consigna 5. Dilluns, 12/02. Després de tanta festa, ens haurem de quedar a casa i no venir a l’escola per recuperar forces.

Una abraçada,

L’equip docent