Concert a la nostra Escola d’Entretradis: 4t, 5è i 6è

Quina emoció ! El dimarts 30 de maig els nens i nenes de 4t, 5è i 6è van fer un petit concert tocant i cantant amb els instruments del nostre projecte Entretradis. Cada curs va preparar una petita actuació per poder ensenyar a la resta de l’escola la peça que amb tanta il·lusió havien preparat. Els infants de tota l’escola van gaudir fent de públic dels seus companys i companyes més grans. Quins nervis tocant la gralla, el flabiol, la percussió, el violí i l’acordió. I moltes gràcies Gemma i Andreu per ensenyar-nos tantes peces musicals tan xules per tocar amb els nostres instruments.

FOTOS I VÍDEOS CONCERT ET