Celebracions i Festes de l’AFA 2022-2023

Al llarg d’aquest curs, des de l’AFA hem participat en les diferents celebracions de les festes tradicionals de l’escola i que compartim amb totes les famílies del centre.

Hem dut a terme les compres de llibres i pufs per la Biblioteca del centre i armaris per a poder endreçar tots els elements. Així com participar de la decoració i diferents ambientacions, com per La Castanyada o el Nadal, inclosa la nostra carta als Reigs Mags d’Orient; La Vella Quaresma; i participem del mercadet de segona mà de joguines que es fa al desembre.

També hi estem presents en el projecte Sorell (reutilització de llibres) en el que s’involucren famílies voluntàries per la preparació dels lots per al següent curs escolar. I que pel proper curs s’ha renovat tots els llibres de totes les àrees que hi formen part del projecte, des de tercer, fins a sisè. Per tant, famílies, els vostres fills/es que estiguin en aquests nivells i formin part del Sorell, tindran llibres de text tot just per estrenar…

Com a entitat de la ciutat, a més, participem en l’estand d’AFA i AMPA de la Fira d’entitats – Fira del Gall, i per suposat, també tenim una comparsa a la Rua de Carnestoltes. Cal destacar que gran part de tots aquests projectes i celebracions, han estat possible perquè rebem l’ajut de la Subvenció d’Educació de l’Ajuntament del Prat de Llobregat.

Aquí us deixem un petita mostra de tots aquests moments, i si en voleu formar part i gaudir amb nosaltres, no ho dubteu, us hi esperem el proper curs escolar 23/24.

Recordem que estem presents a les xarxes de Facebook i Instagram i allà podreu veure també totes les activitats que fem.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració,

Fotografies Festa “CastaHalloween”
Fotografies Festa Nadal