Cantata de l’EntreTradis dels 4t’s

Ahir, 20 de març, les classes de 4t van participar a la Tocata en què van participar les altres tres escoles que, juntament amb nosaltres, formen part del Projecte EntreInstruments (Sant Jaume, Jacint Verdaguer i Pepa Colomer).

Pel matí vam fer els assajos plegats/des al Centre Cívic Delta, al migdia vam dinar al Parc Nou i per la tarda va ser el moment del gran espectacle amb les nostres famílies a les grades. Els nens i nenes de 4t van viure un gran dia i s’ho van passar súper bé. A més, van fer unes actuacions fabuloses. Enhorabona!

Va ser un dia fantàstic. Des d’aquí volem felicitar a l’Escola Municipal de Música i a la Gemma i al Ferran, els mestres que cada dilluns ens acompanyen. També volem felicitar a l’Anna, la nostra mestra de música, pel seu esforç en la implementació d’aquest projecte a l’escola!

Cantata de l’EntreTradis dels 4t’s