Benvinguts i benvingudes al nou curs escolar

Benvolguts i benvolgudes infants i famílies,

Com a directora de l’escola volia tenir un petit espai per donar-vos la benvinguda a aquest nou curs escolar. Ahir va ser el toc d’inici carregat de tota la il·lusió que això comporta: tornar a veure els/les mestr@s i companys/es, començar les rutines, explicar-nos mil aventures, viure de prop l’arribada dels petitons i petitones de P3…

Enguany comptem a l’escola amb quatre mestres nous: la Paula, l’Amparo, el Juanjo i el Pablo i alguns infants a diferents classes que tot just arriben i que hem d’ajudar entre tothom a què estiguin ben agust a l’escola.

A les reunions d’inici de curs us explicarem les novetats més significatives d’aquest curs que tot just engeguem però us volíem adavantar que treballarem l’àrea de Medi i Descoberta de l’Entorn des de P3 fins a 6è mitjançant projectes i treball cooperatiu entre els infants.

Aquest nou repte ens obre les portes a què la mirada vers l’infant esdevingui el centre del procés d’ensenyament i aprenentatge i puguem aprendre d’una manera més activa, funcional i vivenciada. Estem molt il·lusionades i demanem la vostra complicitat per tal de què puguem sentir-nos segures i acompanyades en aquest procés.

També volem fer esment de què rebreu un full informatiu amb tots els projectes que estem implementant a l’escola i pugueu tenir una visió global del moviment pedagògic integral que estem duent a terme al nostre centre: IntersECCions (Lècxit, teatre a 1r, 5è i 6èns, EntreTradis -de 3r a 6è- i auxiliar de conversa), CuEmE, Projecte SI, ambients de lliure circulació i Infadimed a Infantil, una sessió de Science des de 2n fins a 6è, tallers d’artística i Matemàtiques, activitat intergeneracional a 1r amb el centre cívic Palmira Domènech, etc.

Volia dedicar unes paraules al grup d’infants i famílies de P3 i 1r que tot just comencen etapa educativa i que viuran un seguit de canvis que els continuaran fent créixer. Ara ens toca acompanyar-los amb molta alegria i afecte.

Us recordo també la nostra presència a la xarxa mitjançant…:

Web: https://agora.xtec.cat/ceipjoanmaragall

Instagram: escolajmaragallprat

Twitter: @EscolaJMaragall

Adreça electrònica: a8022884@xtec.cat

Resto a la vostra disposició per a tot el que necessiteu. Les portes del despatx de la Carme i el meu sempre estan obertes. Tot i això, comptem amb un horari fix que convé que conegueu. Així:

• Carme: Divendres, de 9.00h a 11.00h.
  • Rosalía: Dilluns, dimarts i dimecres, de 9.00h a 10.00h.

Una abraçada ben forta,

Rosalía