A 2n ens visita en Xavier Salomó

El passat dijous, els alumnes de segon van tenir el privilegi de conèixer en Xavier Salomó, el reconegut il·lustrador de contes. Amb molta il·lusió, els nens i nenes van preparar un conjunt de preguntes per dirigir-li i van tenir l’oportunitat d’escoltar-lo mentre compartia moltes anècdotes sobre els seus inicis com a il·lustrador i la seva infància. Passar aquest temps a la biblioteca és molt important per estimular l’amor i el gust per la lectura.

Va ser, sens dubte, un dia ple d’emoció i alegria! És meravellós veure com alguns alumnes van decidir portar els seus propis contes per demanar una dedicatòria personal d’en Xavier Salomó. Aquest gest no només demostra el seu entusiasme per la seva obra, sinó també la seva admiració i respecte cap a l’artista. Aquí podeu veure un recull de fotos d’aquell dia.

Volem donar les gràcies a en Xavier Salomó per haver vingut a la nostra escola! Esperem tornar-lo a veure molt aviat!