Visita a la Biblioteca Pompeu Fabra

La setmana passada l’alumnat de cinquè va fer una visita a la Biblioteca Pública Pompeu Fabra per realitzar el taller “Carnet&Go” i així, conèixer el funcionament i el servei de préstec.

Mentre el bibliotecari ens ensenyava els diferents espais havíem d’estar en silenci per evitar molestar a les persones que estudiaven, miraven llibres, d’altres diaris, i també hi havia algú que estava utilitzant l’ordinador. Vam poder apreciar la tranquil·litat i la calma dins la biblioteca.

Després de descobrir un munt de llibres i gaudir d’una estona de lectura, vam poder escollir-ne algun per endur-nos de préstec.

Cliqueu la imatge per veure les fotografies.