TALLER DE CONFETI A P3 I P4

Bon dia!

Us presentem el taller de confeti que vam realitzar els dies 18 i 19 de Febrer a les aules de P3 i P4!

L’espai d’educació artística i creació contemporània “d’ENTRE VEURE” van venir a la nostra escola a presentar-nos una activitat relacionada amb el confeti, la qual consistia a donar un ús diferent del confeti al qual estem habituats i descobrir com poder fer dibuixos a partir d’aquest material. Vam experimentar les possibilitats creatives que ofereix el confeti tant en treball vertical com en pla.

Vam poder plasmar en un mural i en un paper dina-4 la nostra experiència, i vam gaudir d’un matí de diversió i art!

Cal dir, que aquest taller ha estat possible gràcies al Pla de Millora d’Oportunitats Educatives, que compensa l’impacte negatiu del confinament del curs 19-20. Ja que com ja sabeu, la nostra escola ha estat seleccionada per participar-hi, i aprofitar aquests recursos i activitats complementàries en caràcter gratuït.

Cliqueu sobre el vostre curs, per poder veure les fotografies.