SANT JORDI (CI)

Divendres passat, 23 d’abril, vam celebrar Sant Jordi a l’escola. Durant tot el dia es van fer diverses activitats per celebrar aquest dia tan bonic i especial. Al matí, els nens i nenes de Cicle Inicial van sortir al pati per escoltar diferents contes que les mestres tenien preparats per explicar. Després, es va fer un intercanvi literari entre les classes. Els de 1r van intercanviar un conte que dies enrere van estar preparant i els de 2n van fer l’interncanvi amb uns rodolins ben originals! Però això no és tot! A la classe es van trobar més regals: un llibre per a la classe i una revista “Tiro Liro” per a cadascú!

A la tarda, els de 1r, van preparar un punt de llibre, un drac ben divertit! També es van endur a casa una rosa que van elaborar per el dia de la diada. Els de 2n, van fer unes titelles i unes figures amb plastilina de Sant Jordi.

No hi ha dubte que va ser un gran dia: sorpreses, lectura, manualitats i molta… ALEGRIA!

Podeu mirar les fotos clicant a la imatge.