SANT JORDI AL PERAMÀS!

La setmana passada vam celebrar la tradicional festa de Sant Jordi a tots els nivells de l’escola. Alumnat i professorat ens vam involucrar en totes les activitats per fer d’aquesta diada una experiència literària compartida.

Educació Infantil vam començar la setmana amb una obra de teatre ben original a càrrec de l’equip docent per fer gaudir els infants d’una llegenda diferent de Sant Jordi. Es van fer manualitats, representacions del conte, vam dedicar una tarda a la Biblioteca al Cel Obert amb els alumnes de Cicle Superior i, per acabar, vam crear uns contes ben creatius entre tots els infants del grup.

Cicle Inicial, Cicle Mitjà i Cicle Superior vam versionar la llegenda de Sant Jordi entre tots, el vam projectar i el vam llegir per tot el Cicle, vam fer un punt de llibre per les parelles lectores i vam anar a llegir amb elles. Les famílies van entrar a l’aula per explicar un conte i es va realitzar un Certamen de Lectura en Veu Alta.

Cliqueu les imatges per poder fer un cop d’ull.

Educació Infantil

Cicle Inicial