Projecte meteorologia 3r

A 3r hem acabat el nostre projecte sobre METEOROLOGIA fent una exhibició a les famílies divendres passat.

Vam fer un recorregut per diferents espais de l’escola per explicar el procés que hem seguit per fer la nostra investigació a la pregunta : “ COM PODEM SABER EL TEMPS QUE FA?

Finalment vam acabar a la biblioteca de l’escola on havíem preparat una exposició per mostrar diferents activitats realitzades al llarg del projecte.

Aquí us deixem les fotos per si no vau poder assistir. Ah, també us deixem un recull de fotos de diferents moments del projecte i la col·laboració de les famílies en algunes de les nostres activitats

1. FOTOS EXHIBICIÓ I EXPOSICIÓ
  2. FOTOS DEL PROJECTE I COL.LABORACIÓ DE LES FAMÍLIES i DEL CREAF