Mapa interactiu: Els ocells de Mataró.

Just avui fa 15 dies del del dia mundial del medi ambient. Per celebrar-ho  llençavem un repte als alumnes: Com podem cuidar els ocells de la ciutat? Els investigadors i investigadores del CREAF ens van dir que per saber cuidar els ocells, què necessitaven i quan ho necessitaven, el primer que calia fer era saber quins ocells hi ha al nostre voltant.??

Aquí teniu el resultat del treball col·laboratiu de tots plegats. Els ocells de Mataró: clica a la foto de l’ocell (Pardal Xarrec, foto de l’alumna de 4t de primària Ainoha M.)