Lab 0_6 a l’escola!

La setmana passada a Infantil vam rebre la visita del Lab 0_6 de Manresa a la nostra escola.

Els infants de I3 van poder investigar, provar, manipular, experimentar… amb la gran diversitat de material que ens van portar.

I els de I4 i I5 van poder jugar i experimentar amb diversos materials relacionats amb la tecnologia. També van poder observar contes molt interessants.

Tots ens ho vam passar molt i bé i vam gaudir d’una estona molt interessant i enriquidora!

Cliqueu damunt de la lupa del curs corresponent per poder observar les fotografies.