La nostra aliança amb el CREAF

Des de fa un parell de cursos, l’escola defensa el treball de  la curiositat com el principal  motor per a  l’aprenentatge dels nostres alumnes, i és per això que aposta per l’observació, la descoberta, la manipulació i la investigació; aspectes inherents al CREAF (Centre de Recerca Ecològica i A Forestals). Aquesta aliança ens permet   portar la ciència a les aules, l’observació del medi des del punt de vista científic, i transmetre valors tan importants com la sostenibiliat i la cura del medi ambient.

Aquí teniu una mostra de tot allò que fem!