JOCS FLORALS 6è!!!

Per acabar la setmana, el divendres 22 s’han celebrat els Jocs Florals a l’escola. Que per sinó us en recordeu és un concurs literari en el que els i les alumnes de l’escola portem a la pràctica tot el que hem après a llengua i creem un text, seguint les pautes que ens dones les nostres tutores.

Ho hem celebrat a la sala polivalent, i ha estat un moment molt especial, perquè sobretot nosaltres els alumnes de 6è eren els nostres últims Jocs Florals a l’escola i ens ha fet molta il·lusió celebrar-ho. A més tot el cicle junts!

Els companys i companyes semifinalistes i guanyadors han fet una lectura en veu alta del text que havien presentat.

Cliqueu sobre la imatge per tal de veure com va anar l’entrega de premis: