Com fem ús de les noves tecnologies a l’escola?

Aquest curs, hem iniciat una formació, anomenada Transformació Digital, que pretén, en termes generals, millorar la competència digital dels docents i l’alumnat dels centres participants i adaptar els centres educatius als estàndards tecnològics definits per la Generalitat. Més concretament, els objectius a assolir són:

-Aprofundir en la millora de la competència digital tant dels equips docents com de l’alumnat dels centres dotats.

-Proposar metodologies d’aula per apoderar a l’alumnat del seu propi aprenentatge.

-Dotar els centres educatius de recursos digitals que fomentin l’èxit educatiu de l’alumnat.

-Proporcionar informació tècnica per l’ús dels recursos tecnològics dels que han estat dotats.

-Afavorir l’intercanvi d’experiències d’aula i establir aliances entre centres.

Per a més informació, consulteu el documen tDESPLEGAMENT DE LES TAC A LES AULES