Carnaval 2022

Benvolgudes famílies

Enguany ha estat un Carnaval molt especial. Després de molt de temps de restriccions, hem pogut ja estar tots junts en el pati i celebrar-ho com cal. Ha estat una setmana intensa, on hem treballat aspectes com l’esforç, la creativitat en el disseny i confecció de la disfressa, el respecte a la diversitat d’idees, el consens, els valors democràtics en la tria de la disfressa per part dels alumnes del CM i CS i l’ajut i col·laboració entre alumnes i mestres. Què millor que aprendre, aquests aspectes tant fonamentals, tot divertint-se! Segur que el camí no sempre ha sigut fàcil, però amb les rialles d’avui, estem segurs que ha valgut molt la pena.

Us avancem una foto de grup. Al llarg dels dies, anirem publicant la resta de fotografies que s’han anat fent al llarg dels dies.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *