1R FA UNA VISITA A LA BIBLIOTECA

Els nens i nenes de primer han fet una visita a la biblioteca i els hi ha agradat molt! Durant aquesta visita han pogut aprendre moltes coses sobre el funcionament que tenen les biblioteques i ha sigut molt interessant conèixer tots els serveis que ofereixen i que nosaltres podem fer servir! 🙂

Hem après que hi ha un servei de préstec que podem utilitzar si ens fem el carnet de la biblioteca, ens han explicat com es fa i com els hem de retornar. Sempre respectant i cuidant els llibres i el material que ens deixen. Aquest servei de préstec té una durada de 30 dies i es poden fer 30 préstecs diferents al llarg del mes.

La visita guiada per la biblioteca ha sigut molt interessant ja que ens han ensenyat diferents espais i zones on es poden fer diverses coses però sempre en silenci, ja que la biblioteca és un lloc on les persones van a llegir, a concentrar-se, a estudiar i a trobar informació que els hi pot servir per aprendre coses noves sobre diferents estudis.

La bibliotecària després de fer-nos aquesta visita guiada per la biblioteca ens va explicar un conte molt maco i tots i totes vam escoltar amb molt d’interès. Ens va deixar fer una volta per l’espai i vam poder agafar diferents llibres de lectura. Fomentar l’hàbit i el gust per la lectura és molt important!

Va ser un dia fantàstic! Podeu clicar l’enllaç per poder veure les fotos d’aquell dia!

Gràcies

Biblioteca | Escola Les Eres de Rasquera | Pàgina 6