Objectius

Arran de la diagnosi efectuada i de l’anàlisi feta dels resultats obtinguts, l’escola ha dissenyat els seus objectius. Aquests s’hauran d’assolir a partir de les diferents actuacions vinculades, les quals han estat temporalitzades a curt i mitjà terminis.

• Objectiu 1. Difondre l’estratègia digital de centre a la comunitat educativa.

• Objectiu 2. Vetllar per la protecció de dades sensibles de l’alumnat, professorat i famílies.

• Objectiu 3. Garantir la formació digital del professorat i famílies aplicada a la millora del procés d’ensenyament – aprenentatge.

• Objectiu 4. Fomentar el comportament segur de l’alumnat per esdevenir un usuari més responsable.

Objectiu 5. Incentivar l’ús de la programació i robòtica i/o eines creatives al centre per respondre les qüestions plantejades als projectes interdisciplinaris.

Obj EDC WEB – Mapa d’Objectius