Diagnosi

L’objectiu de la diagnosi ha estat trobar aquells punts forts que el centre ja està fent correctament sobre l’ús de les tecnologies digitals i, també, trobar aquells aspectes en què el centre ha de millorar.

A partir de l’eina Selfie l’escola ha realitzat la seva diagnosi. Aquesta enquesta específica sobre l’àmbit digital ha servit per saber en quin punt es troba el nostre centre, gràcies als resultats obtinguts tant del claustre, equip directiu i coordinació digital, com de l’alumnat. De la mateixa manera, les famílies també han participat en la diagnosi a través d’una enquesta on han pogut expressar el seu punt de vista al respecte. Gràcies a la informació obtinguda a través d’aquestes eines s’han pogut identificar els punts forts i els aspectes a millorar de l’àmbit digital.