Com veieu el Dracmàs ja s’ha preparat per marxar de vacances.?I tots sabem el que vol dir…. Ja s’ha acabat el curs i comencen les vacances!
Aquest curs ha sigut un curs que recordarem sempre. Ha sigut diferent, intens, i en el qual hem après moltes coses que no sabíem que havíem d’aprendre. Ens hem reinventat com a persones i escola. I com de les situacions complicades és quan es treuen els fruits més valuosos segur, segur que ara som més fortes i forts ja que hem après a valorar les petites coses que ens fan somriure cada dia com les abraçades o els petons.
Cada setembre comença una nova aventura i de ben segur que aquest any serà molt interessant. I perquè sempre és bo somriure aquí teniu l’últim regal que us hem fet les mestres d’Educació Infantil. Ho hem fet amb el cor per desitjar-vos un bon estiu. Gaudiu, salteu, rieu, balleu… i viviu l’estiu!!!
Totes les mestres d’Educació Infantil us desitgem un bon estiu i fins al setembre!!!!!!?????
Cliqueu a sobre del Dracmàs per obrir el regal!



