La Selva de l’Aventura
20/05/24Benvolgudes famílies,
En el següent enllaç trobareu les fotos de la sortida a La selva de l’aventura.
Ens ho hem passat súper bé!!
Benvolgudes famílies,
En el següent enllaç trobareu les fotos de la sortida a La selva de l’aventura.
Ens ho hem passat súper bé!!
Avui els alumnes de I3 a 2n hem gaudit de l’espectacle de música amb el nom d’hotel cuques. Ens ha agradat molt, a l’enllaç trobareu les fotos d’aquesta activitat. https://photos.app.goo.gl/PoWarfyG6LvwreWH8
Ahir, 2 de maig, es va celebrar el Dia Internacional contra l’Assetjament Escolar. Durant aquesta setmana, els nens i nenes de l’escola, a l’àrea de Valors, han treballat diverses dinàmiques i activitats a classe relacionades amb la importància del respecte cap a l’altre i la… Llegeix més»
Avui els infants d’I5, hem anat a la casa de colònies Mas Banyeres (Centelles).
Hem fet l’activitat “el bosquet de les fades“, un circuit d’agilitat a poca alçada amb plataformes, ponts, xarxes i més obstacles en un circuit 100% segur i on la diversió ha estat garantida.
També hem visitat la seva granja on hem pogut veure varietat d’animals com: cavalls, un paó, ocells exotics, conills, emurs…
(Feu clic a la imatge per veure les fotografies de la sortida)
Benvolgudes famílies
Us compartim l’enllaç de les fotos de la sortida d’avui. Ha anat genial!!!
El dimecres 24 i dijous 25 d’abril van venir dues famílies de 1rA i 1rB a explicar-nos un conte en motiu de la Diada de Sant Jordi.
Les famílies ho han fet d’allò més bé i els nens i nenes de la classe de les Estrelles i dels Arcs de Sant Martí els hi hem agraït amb l’entrega d’un detallet: un punt de llibre.
Moltes gràcies famílies pel vostre temps i dedicació!
Avui els nens i nenes de 1r hem gaudit d’una sortida relacionada amb la celebració de Sant Jordi. Tot i que el dia s’ha llevat plujós finalment hem pogut fer totes les activitats previstes, fins i tot hem vist el sol.