Apadrinament lector, engeguem de nou!!

Ahir, xefs i faraònics, dofins i taurons, ens vam trobar per primera vegada. Vam parlar, ens vam conèixer encara més, padrins i fillols, filloles i padrines de lectura, vam començar un nou i màgic camí plegades. Va ser una experiència meravellosa!! Les mestres estem molt… Llegeix més»

Projecte l’Escola Sona!!

Estem contentes de continuar amb el projecte de música amb i pels infants de 3r, som uns afortunats de poder gaudir cada setmana d’aquesta sessió de música per aprendre a tocar instruments de vent. És un projecte que té el suport de l’Ajuntament d’Esplugues i… Llegeix més»

Benvinguts i benvingudes al curs 2022-2023

Fa uns dies que hem iniciat el curs 2022-2023. A l’escola tot està en marxa per començar un nou curs ple d’emoció, reptes, projectes i aprenentatges.
Aquests dies estan plens d’il·lusió, de coneixences noves, amics i amigues que es retroben, mestres d’abans i d’ara, fem vincles… Llegeix més»

Projecte “El Gras Viatja”

Acabem un projecte ple de coneixements i de vivències virtuals arreu del planeta. “El Gras Viatja” ha fet la volta al món, ha anat en vaixell, en avió i en tren, ha anat cap al sud i cap al nord, de l’est cap a l’oest i també un viatge en el temps. Cultures, vides i tradicions, religions diverses, menjars típics, colors de pell diferents, llengües variades i riques, diversitat…Hem treballat i après moltes coses. Però ens quedem amb una de molt important, ara que el món no volta gaire rodó som més conscients encara que…siguem d’aquí o d’allà, tinguem la pell del color que la tinguem, parlem la llengua que parlem…tots som persones i mereixem ser tractades de la mateixa manera, tenir els mateixos drets, viure amb dignitat!!