Sant Jordi 2022, un Sant Jordi especial!!

Després de dos cursos, per fi vam poder celebrar un Sant Jordi fantàstic amb els infants i les famílies.

Durant tot el matí les famílies van anar arribant preparades amb els seus contes i històries meravelloses per a fer volar la imaginació als nens i les nenes, per fer-los gaudir i deixar-los bocabadats i encantats.

L’equip de mestres agraïm des d’aquí la vostra col·laboració i el vostre entusiasme, és meravellós veure la passió amb la que arribeu a l’escola, la vostra escola i expliqueu contes, faules, històries fantàstiques!!

Durant la tarda vam poder celebrar els Jocs Florals, tots aquells escrits, narracions i poemes que a l’aula havien estat treballant amb il·lusió van estar premiats. També van rebre premi els finalistes del concurs de dibuix, aquest curs amb el tema del projecte dels “Viatges”.

Les famílies vau poder entrar i gaudir amb nosaltres tota la cerimònia i com no podia ser d’una altra manera vam acabar ballant  plegades el Ball del Rogle.

Abans de marxar però, vam remenar i comprar llibres i manualitats que l’alumnat de 6è havia elaborat per la paradeta de Sant Jordi i recollir diners per les colònies.

Quin goig i quina alegria respirar normalitat, veure somriures i rialles, viure plegats aquest moment i aquesta Diada tant preciosa.

Estem molt i molt contentes que sigui així i per molts cursos més.

Que la lectura i la cultura estigui sempre present, que seguim gaudint llegint, escrivint i creant!! Que sigui Sant Jordi cada dia!!