Com a casa

AL MENJADOR CUINEM CASOLÀ, MENGEM “COM A CASA”

INSCRIPCIONS MENJADOR CURS 2022-23

• Per fer l’inscripció:https://comacasamenjadors.cat/families

Us demanarà un usuari i contrasenya que són els següents.

USUARI: GSOLER CONTRASENYA: SOLER

En aquesta web també podeu consultar els menús mensuals.

NORMATIVA DEL MENJADOR ESCOLAR

• Al·lèrgies i/o intoleràncies: És necessari presentar un informe mèdic a la coordinadora per poder adaptar el menú als infants.
  • Dieta o situacions de necessitat puntual: S’ha de trucar a la coordinadora el mateix dia de 9h a 10h.
  • Ús esporàdic del menjador: Heu d’avisar a la coordinadora via telèfon, correu electrònic o WhatsApp abans de les 10h del matí.
  • Absència puntual d’alumnes fixes: Si puntualment un infant no pot assistir al menjador, heu d’avisar a la coordinadora via telèfon, correu electrònic o WhatsApp abans de les 10h del matí. Les absències puntuals es cobren a: 3,20€.
  • Dies d’excursió: Es prepara picnic (2 entrepans, fruita i aigua). Les famílies rebreu un Dinantia una setmana abans, amb dos dies de termini per a respondre, amb l’opció de demanar pic-nic o no per les excursions. Si no es fa ús del servei de pic-nic es descomptarà la part corresponent al menjar(3,20€)
  • Dies de colònies: Es retornarà el 100% dels dies de menjador.
  • Baixes del servei: S’han de comunicar 15 dies abans de produir-se la baixa.
  • Forma de pagament: Es pot realitzar per domiciliació bancària o Lyra (passarel·la de pagament segura). Els rebuts no pagats en el període establert tindran un recàrrec de 4€.
  • Període de pagament: A més vençut, tant els usuaris fixes com els esporàdics.
  • Rebuts pendents: Si el rebut d’un mes està pendent s’haurà de posar al corrent abans del dia 15 del mes següent, si no l’infant no podrà fer ús del servei.

• Convocatòries de vaga: Si durant una convocatòria de vaga el servei de menjador continua funcionant i un infant no en vol fer ús, es retornarà la part corresponent al menjar(3,16€)

COMUNICACIÓ AMB LA COORDINADORA

Coordinadora: Catalina