CUINA
A partir d’un menú mensual amb uns criteris basats en la dieta mediterrània, s’elabora el menú diari amb totes les matèries primeres que s’utilitzen diàriament i sempre tenint present la piràmide alimentària.
L’equip de professionals dóna resposta a tots els elements de preparació, realització i higiene dels diferents processos que es realitzen a la cuina i al menjador, abans que l’usuari faci ús d’aquest servei.
OBJECTIUS EDUCATIUS
El projecte educatiu del menjador pretén aconseguir una educació integral dels nens i nenes durant el temps de la mitja pensió tant pel que fa a l’hora del dinar (hàbits a taula) com pel que fa al desenvolupament personal, gràcies a les activitats que cada any organitzen les monitores de menjador.
Al menjador treballem:
La higiene personal:
– “Rentar-se les mans abans i després de dinar”.
Conducta alimentària:
“Adquirir l’autonomia de menjar sols”.
L’ús d’estris a taula:
“Començar a utilitzar correctament la forquilla i la cullera en determinats menjars com purés, llegums, etc.
Comportament al menjador:
“Adquirir l’hàbit d’estar-se a taula sense aixecar-se, fins que hagin acabat de menjar.”
“Mostrar respecte pel personal del menjador, monitores i també pels companys i companyes”
A l’hora de descans i pati:
Cada any es van canviant les activitats de menjador però bàsicament, depenent del nivell, es treballen:
Relaxació / dormir (Ed. Infantil, I3)
Lectura
Jocs de taula
Jocs d’equip i motrius al pati
(per més informació podeu veure l’apartat dedicat a les activitats de menjador).