Els nostres projectes

Volem innovar, aprendre, créixer, repensar-nos… i per a fer-ho ens proposem col·laborar amb diferents projectes i anar fent xarxa, alguns d’aquests projectes els pensem dins l’escola i són decidits per l’equip docent i en algun cas, també per l’alumnat, altres ens vénen proposats per altres entitats externes i ens els fem nostres amb tota l’energia i esperança posada en que seran propostes que repercutiran en el creixement dels nostres infants. Molts ja formen part del nostre dia a dia, altres els incorporem de nou. L’equip humà del Gras i Soler, tirem a munt les mànigues i ens hi posem amb forces i il·lusió, sense aquesta feina i aquest treball en equip, res no seria possible.

A continuació podreu conèixer els nostres projectes. Piqueu a les pestanyes que teniu a la banda esquerra  i hi trobareu la informació.