Biblioteca Roger Zanni

Ja sabeu que a l’escola tenim una biblioteca molt xula carregada de llibres força interessants per a totes les edats.

Si voleu, podeu consultar tots els llibres que tenim fent clic AQUÍ.

A la pàgina que veieu, haureu de clicar on diu “escoles” i després buscar el nostre centre.

Un cop a la pàgina del nostre centre podreu cercar llibres per “autor”, “Títol”, “Editorial” o “matèria”. També podeu clicar on diu “cerca avançada” si voleu fer una cerca més concreta (per ISBN, llengua en el que està escrit…).

Si el vostre llibre està a la biblioteca, us podem fer un préstec per tal que el pugueu portar a casa i llegir-lo tranquil.lament. El préstec es farà des de la biblioteca Roger Zanni (la biblioteca de l’escola).

Estem introduïnt tot el catàleg de llibres del centre mica en mica. Cada cop trobareu la pàgina més actualitzada!

BONA LECTURA!!!