Castanyada 2022-família, infants, escola!!

Divendres un cop més, l’AFA i el seu grup de teatre “The mama’s and the papa’s company” juntament amb una bona colla de nens i nenes de l’escola decidits a fer teatre del bo, van captivar el públic més petit amb la seva obra de teatre “Les castanyeres…i marrameus o… marrapeus???!!!” .

D’aquí en sortiran bons actors i actrius, deia la Pepa, mare del Gras i n’estem segures, aquests moment dóna l’oportunitat de fer i créixer, de ser i sortir de dins, representant sense por, expressant tot allò que porten dins.

Els més petits de l’escola van gaudir d’allò més i també les mestres que els acompanyaven. Un curs més…gràcies AFA!! per ser-hi, pels vostres infants i per l’escola, que és d’ells i elles. Per haver estat dies i dies treballant cada tarda, assajant, ballant, cantant, estudiant guions, preparant decorats, muntant el túnel de la castanya.

Pels més grans també hi va haver sorpreses, i tant!! un túnel de la castanya molt esgarrifós, fins i tot els peus feien “crec crec” i les teranyines acariciaven. Espectacular muntatge fet amb tot l’amor del món, per espantar i deixar mort de por.

Després jocs al pati pels més grans, grups, per fi, barrejats, compartint, gaudint i jugant com ho fèiem cursos enrere, les mestres i els mestres vam gaudir amb ells, veient com reien, com corrien, com gaudien.

Gràcies a tots i totes per fer-ho possible!!