Projecte l’Escola Sona!!

Estem contentes de continuar amb el projecte de música amb i pels infants de 3r, som uns afortunats de poder gaudir cada setmana d’aquesta sessió de música per aprendre a tocar instruments de vent. És un projecte que té el suport de l’Ajuntament d’Esplugues i que realitzen amb amor i estima, els dos Jordi’s, que arriben cada setmana amb la seva trompeta i amb un somriure des de l’Escola Municipal de música d’Esplugues Puig Coca. Saxos, clarinets, trompetes i trombons, una orquestra que, a base de treballar, acaba sonant de meravella.
El grup d’infants, junt amb els mestres, ens representen unes peces molt boniques per nadal i a final de curs.
Gràcies Ajuntament d’Esplugues, gràcies Jordi’s i Escola de Música per donar-nos aquesta meravellosa oportunitat.