Comença la campanya del val escolar: activació i ús dels vals

Benvolgudes famílies,

Aquelles famílies que tindreu els vostres fills/es a primària el curs 2026-2027 sapigueu que s’ha posat en marxa la campanya del val escolar, i les famílies heu hagut de començar a rebre els vals per via electrònica.

 

 

Un cop accediu a la plataforma i activeu els vals, els podreu:

  • Bescanviar per comprar material escolar fins al 30 de novembre, inclòs.
  • Cedir al centre educatiu fins al 18 de setembre, inclòs.​ Des l’Escola Germans Corbellaus recomanem que només ens cediu UN VAL. Pel que fa a les famílies que tindreu beca i/o motxilles escolars, recomanem que no ens el cediu.

Per activar els vals, les famílies heu d’introduir l’identificador de l’alumne/a i el PIN que rebin per correu electrònic. Posteriorment, rebran un codi d’activació per completar el procés.

L’identificador de l’alumne (IDALU) consta a l’informe en paper que heu rebut a final d’aquest curs, tanmateix si alguna família no el troba pot adreçar un mail a l’escola preguntant-lo (a8039690@xtec.cat).

​​​​Més informació​​​

Apartat Gestió del val escolar, amb tota la informació per als centres

Web del ​val escolar​

Desplaça cap amunt
Ves al contingut