Bon estiu!!

Benvolgudes famílies,

Amb l’arribada de l’estiu, tanquem un curs ple d’aprenentatges, emocions, reptes i moments compartits. Ha estat un camí intens, viscut al costat dels vostres fills i filles, que han crescut una mica més com a alumnes i, sobretot, com a persones.

Des de l’Escola Germans Corbella volem agrair-vos la confiança, la col·laboració i l’acompanyament al llarg de tot el curs. Ara toca descansar, gaudir de l’estiu i carregar piles per començar amb energia una nova etapa.

L’equip de l’escola Germans Corbella

Desplaça cap amunt
Ves al contingut