PEIXETS A LA CLASSE DE P-4
Paula ha portat guppys a la classe de P-4. Quina peixera més bonica, fins i tot tenim a Bob Esponja!!! És molt relaxant mirar-los com neden. Hem pogut observar també que neixen els seus fills. Que interessant!!!
PEIXETS A LA CLASSE DE P-4 Llegeix més »











