Del conte a la notícia

Aprendre dels altres i amb els altres és un dels objectius claus del nostre projecte educatiu que implica habilitats com l’escolta activa i l’expressió de les idees. La conversa és l’entorn ideal per posar en joc aquestes habilitats i una activitat molt present en el dia a dia de l’escola.

A partir dels contes i les notícies de fets que passen al món desenvolupem hàbits i habilitats pròpies per a l’elaboració d’un discurs (individual o compartit) i també l’escolta de les explicacions i opinions dels i de les altres. Així, setmanalment, creem un clima afavoridor de la conversa, seiem en rotllana on tots i totes ens veiem i on la mestra és un model i referent a l’hora de fer preguntes o de moderar la conversa.