2n IT Dansa

Tresor i Mancala hem anat a l’Institut del Teatre de Barcelona a veure i sentir com ballen els alumnes del Conservatori de Dansa de l’Institut del Teatre de Barcelona i les ballarines i ballarins de la companyia IT Dansa. Hem vist diferents tipus de… Llegeix més»

Ioga Challenge

Sabíeu que el passat 30 de gener a l’espai migdia les monitores i els monitors van fer una activitat de IOGA CHALLENGE amb mitjans i grans? Van practicar postures de ioga i acrosport (gimnàstica acrobàtica). S’ho van passar d’allò més bé! Llegeix més»

PORTES OBERTES PER A MESTRES

Sou mestres i voleu conèixer la nostra escola? Obrim les portes els dies 27 de febrer i el 30 d’abril.
Us esperem a les 9:15h al vestíbul de l’escola.
Si voleu venir ens heu d’enviar un correu a capdestudis@fructuosgelabert.cat

Obrim plàstica grans

Us presentem els tallers de plàstica del cicle de grans. Un espai ideal per poder crear en diferents ambients: vetes i fils, línies i colors, fusteria i volume (in english).
Tindrem la nostra exposició al passadís del menjador on setmanalment anirem canviant les propostes realitzades.
Animeu-vos… Llegeix més»

Obrim mitjans

COMENCEM L’OBRIM A MITJANS
Ja hem fet la presentació de l’Obrim de Mitjans i dels grups que ens acompanyaran durant tot el cicle! I també la primera sortida de cohesió de grups. L’Obrim va començar de ple el passat 6 de febrer.

JORNADES DE PORTES OBERTES I PREINSCRIPCIONS

Visita a l’escola i xerrada amb grups reduïts durant l’horari lectiu:

Dilluns 18 de març Horari de 15:15 a 17:00
Dimecres 20 de març Horari de 15:15 a 17:00
Dilluns 25 de març Horari de 15:15 a 17:00
Dimarts 26 de març Horari de 9:30 a 11:15
També podeu venir divendres… Llegeix més»

COLÒNIES 6è

Diuen que més val tard que mai!
Rememorem amb aquestes fotografies les fantàstiques colònies que vam viure els alumnes de 6è a la Cerdanya els dies 24, 25 i 26 d’octubre. Activitats divertides, un entorn incomparable i molt bon menjar!
Feu clic a la foto

Fem pintura a P3

Les nenes i els nens de la classe de saltar a corda gaudim molt amb la pintura! Ens agrada molt provar diferents tècniques, però en aquestes dues ocasions vam pintar amb pinzell a sobre d’un gran mural de color negre i vermell! «M’agrada molt… Llegeix més»