I4: Exposició famílies de la baula artística

Us recordem que el pròxim dimecres 18 de març tindreu l’oportunitat de venir a compartir amb nosaltres un moment molt especial: la presentació de la baula artística que els infants d’I4 han estat treballant inspirant-se en l’artista Joan Miró.

Les famílies podreu entrar a les 15.15 h per la porta d’entrada de cicle inicial. Els infants han preparat aquesta presentació amb molta il·lusió i per a ells és molt important poder-la compartir amb vosaltres.

Tenim la seguretart que fareu tot el possible per poder gaudir d’aquest taller artístic al costat dels vostres fills i filles. Si, per algun motiu, no us és possible assistir-hi, us agrairem que algun adult proper a l’infant el pugui acompanyar en aquest moment tan especial.

I un petit consell final: si voleu evitar sorpreses amb la pintura… porteu roba còmoda que es pugui tacar! Així podreu gaudir del taller sense preocupacions.

Tenim moltes ganes de compartir aquest moment amb vosaltres! Us hi esperem!

Tutores d’I4

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Ves al contingut