Com ja sabeu, durant aquest primer trimestre estem treballant la baula del nom de la classe. Vam començar la baula aprenent moltes coses envers el món de les joguines i, més endavant, ens vam centrar en la que dona nom a la nostra classe: els avions i les bicicletes.
Estem coneixent diferents tipus d’avions i de bicicletes, les seves parts… A més a més, per grups de taules hem pensat unes preguntes que volem investigar i necessitem la vostra col·laboració per a resoldre-les.
A l’agenda del vostre fill o filla trobareu la pregunta que us ha tocat investigar. Cal que aquesta informació la cerqueu i la treballeu amb el vostre fill o filla per tal que ho pugui explicar a la resta de companys i companyes a la classe.
La descoberta ha de ser el més visual possible i la podeu portar en format paper (imatge, mural…), vídeo, dibuix… Teniu fins al dilluns 27 de novembre per portar la informació.
Ànims, serà una estona molt enriquidora amb els menuts.
Mestres d’I4


