Escola: una trobada ben especial

El passat dimecres, 4 de juny, els i les alumnes de les aules d’acollida de diferents escoles del districte de Sant Martí vam viure una jornada molt bonica i significativa a l’escola Escolàpies Sant Martí. Va ser una trobada molt especial on infants que viuen processos d’adaptació semblants es van poder conèixer, compartir una estona i fer noves amistats.

Durant el matí, es van fer diverses activitats pensades per gaudir, jugar i aprendre plegats. L’ambient era molt acollidor i ple d’alegria.

Aquests moments són molt importants perquè ajuden els nostres alumnes a sentir-se acompanyats, a veure que no són només ells o elles sinó que hi ha molts altres infants que, també, estan començant una nova etapa en un país nou. I sobretot, sentir-se part d’un grup, d’una comunitat que els acull amb els braços oberts.

Esperem que puguem seguir, molts anys més, celebrant i construint espais així, plens de respecte, companyonia i oportunitats per créixer junts.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Ves al contingut