El passat dimecres, 26 de febrer, tal com estava previst des de l’inici de curs, es va tornar a reunir el Consell Escolar amb la gestió econòmica del centre com a punt principal de l’ordre del dia.
Prèviament, la comissió econòmica va analitzar tota la documentació presentada per l’equip directiu corresponent a la liquidació de l’exercici 2024, tant del pressupost general del centre, com de l’àmbit de l’espai de migdia. Es va fer un repàs de totes les partides tant d’ingressos com de despeses d’ambdós pressupostos i es van respondre totes les preguntes que es van formular sobre el tema.
A continuació, es va presentar, també, el pressupost previst per a l’exercici 2025 que, en línies generals, continua amb la mateixa dinàmica que el del període anterior.
Un cop analitzada tota la documentació per part de la comissió econòmica que està formada per l’equip directiu del centre, representants de les famílies, una representant del sector d’administració i serveis i una persona delegada de l’Ajuntament de Barcelona; es va iniciar la sessió plenària del consell escolar que va aprovar tant la liquidació del 2024 com el pressupost de 2025.
També es va aprovar, sense variació, l’import de les aportacions de les famílies que continua igual des de fa molts anys.
Us recordem que, a l’apartat de Transparència del nostre web, podeu consultar tant el pressupost del 2025 com l’estat d’execució del pressupost. Aquesta informació es va actualitzant de manera periòdica perquè tothom pugui estar al dia de la gestió que fem dels diners públics que administrem.


