L’Escola La Farigola del Clot fidel al seu projecte educatiu i d’escola verda ha estat aquestes darreres setmanes treballant diferents aspectes i sumant-se al moviment estudiantil d’abast ja mundial Fridays for Future.
Malgrat treballem molts aspectes durant tot el curs escolar hem volgut aprofitar aquest corrent d’abast mundial de conscienciació ecològica.
Cada nivell, i lògicament adaptat a l’edat, ha fet diverses activitats: xerrades, visionar vídeos sobre l’emergència climàtica, hem conegut a la Greta Thunberg i el seu compromís social mediambiental, s’han treballat pancartes amb eslògans… i tots junts hem visitat una exposició de l’alumnat del cicle mitjà que, aprofitant una excursió del passat 23 de setembre a Caldes de Montbui, han mostrat els residus que 100 menors i 7 adults poden generar amb sols un àpat de pícnic! L’impacte visual i els missatges treballats ens han fet a tots reflexionar molt sobre què podem fer cadascun de nosaltres en comptes de queixar-nos del que fan o no els altres. Ens hi va la vida del planeta i, per tant, la nostra vida i futur.
I tu.. què en penses? Com podem fer-ho millor?




