Escola: la Remei es jubila

Avui mateix, dia 21 de juny, la Remei ha gaudit del seu darrer dia lectiu com a professional en actiu a la nostra escola.

Després de 37 anys com a mestra, els deu darrers dels quals a La Farigola, ha arribat el moment de canviar d’etapa i de gaudir d’una bona i merescuda jubilació.

La Remei deixa un excel·lent record en tots nosaltres i sempre tindrà les portes obertes a l’escola. Ha sigut un exemple de compromís i de bona feina avalat per moltes promocions d’alumnes que han après i han desenvolupat llurs capacitats gràcies a les seves propostes d’aula.

Moltes gràcies, Remei! Gaudeix molt i amb alegria d’aquesta nova etapa!