Escola: homenatge a la Marta Llopis

Com ja us vam avançar a la nostra Informació Setmanal de la setmana passada, la tarda del dilluns 24 d’abril, dia que celebrem Sant Jordi a l’escola farem un petit acte homenatge a la nostra companya i amiga Marta Llopis.

La sortida de l’alumnat serà com és habitual i, posteriorment, les famílies podreu entrar a les 16:45 h per la porta central de l’escola i al pati gran celebrarem aquesta trobada de tota la comunitat educativa i la família de la Marta.

Durant l’acte se li farà entrega d’un detall a la seva família i posteriorment tindrem un petit berenar a càrrec de Xino- Xano.

Trobarem també en el pati dos tallers, un d’elaboració de roses de paper amb el nom de Marta Llopis a càrrec de l’AFA i un altre per deixar escrit un bonic missatge per a la família Llopis.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Ves al contingut