Demà dissabte, a la tarda, se celebrarà la festa de comiat del jovent de 6è. Felicitem per la gran feina que han dut a terme les mares i pares que s’han implicat en l’organització de la festa per fer que tots els nois i noies de 6è tinguin el millor record. Quanta generositat!
El dia 22 també serà molt emotiu per a ells i elles. No faltaran les llàgrimes ni la pell de gallina quan tota l’escola canti al pati de l’escola L’Hora dels Adeus, com és tradició, fent una rotllana envoltant als companys i companyes de 6è.
La majoria dels nois i noies han passat 9 anys de la seva vida amb nosaltres. Una etapa molt important, potser la més enyorada per moltes persones, com és la infantesa.
Esperem haver despertat en tots i totes la curiositat i les ganes d’aprendre, de contribuir a fer que el món sigui un lloc millor on viure, que tinguin la capacitat de millorar el que s’han trobat i que mai no deixin de recordar La Farigola com la seva segona casa, el lloc on han crescut, on cada dia els hem ajudat i hem intentat fer-los una mica més feliços.
Us esperem sempre amb les portes ben obertes.
Bona sort en la nova etapa.

