Escola: els llibres de la xarxa de biblioteques visiten la nostra escola!

Ja fa uns quants cursos que la nostra escola fa ús del servei de préstec de documents (jocs, llibres, revistes…) de la Xarxa de biblioteques municipals com un recurs molt important per poder dinamitzar les biblioteques de l’escola.

La nostra biblioteca de referència és El Clot- Josep Benet i hem gestionat el préstec de tots els documents amb la Carme que s’encarrega de la secció infantil i juvenil.

Hem pogut rebre més de 2000 documents aquest curs: més de 10 lots de llibres de lectura conjunta, material de consulta per les baules i per a les animacions de la biblioteca de l’escola.

Moltes gràcies, Carme!