Conferència amb l’Inma (cap d’estudis): Com gestionar l’enuig?

L’Hospital Sant Joan de Déu Barcelona organitza una nova xerrada per a pares, en aquest cas amb el títol Una tassa de calma? Com gestionar l’enuig des de la serenitat.

La xerrada serà impartida per la Dra. Mª Ángeles Mairena i l’Anna Huguet, psicòlogues de l’Hospital, i l’Inma Roger, cap d’estudis de l’Escola La Farigola del Clot de Barcelona. L’acte tindrà lloc el dijous 23 de febrer a les 19 hores a l’Auditori Plaza del propi Hospital. Es preveu la seva finalització a les 20.30h.

Aquesta activitat és gratuïta i cal confirmar l’assistència omplint el següent formulari d’inscripció, trucant de dilluns a divendres de 9 a 13h al telèfon 93 253 21 30 o enviant un correu electrònic a l’adreça aula@sjdhospitalbarcelona.org.2017_02_23_xerrada_pares_gestio_enuig

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Ves al contingut