En poc més d’un mes, el 31 de març, les famílies de cicle mitjà gaudiran d’un dels moments més esperats de l’any: l’espectacle a La Farinera.
Aquest curs, el tema de l’espectacle és de la màxima actualitat: l’ecologia.
És hora, doncs, de començar a preparar el vestuari per a la representació. Cal que, abans del 25 de març, totes les nenes i els nens portin una bossa amb el seu nom i el vestuari propi del seu grup classe, tal i com es detalla a continuació.
3r A: Samarreta de tons verds o taronges (com sempre, sense estampats ni dibuixos) Pot ser de màniga llarga o curta.
Pantalons, xandall o malles de color negre.
3r B: Samarreta de qualsevol to de blau (com sempre, sense estampats ni dibuixos) Pot ser de màniga llarga o curta.
Pantalons, xandall o malles de color negre.
Aquesta roba la recollirà el tutor o tutora i la guardarà a l’aula fins el dia de l’espectacle.
Pel que fa als grups de 4t, properament rebran per correu electrònic un missatge personalitzat amb la roba que han de portar ja que, en aquest cas, el vestuari no és genèric per a tot el grup.
Més endavant també us farem arribar l’enllaç per a la reserva d’entrades que, com l’any passat, es gestionarà de manera telemàtica.
Gràcies per la vostra col·laboració.

