6è: A reveure!

Compartim amb tota la comunitat educativa el missatge que els tutors de 6è van adreçar al seu alumnat durant la festa de comiat celebrada el passat dissabte, 15 de juny.

Avui ens trobem aquí per celebrar un moment molt especial: el vostre comiat. Aquest és un dia ple d’emocions i records, ja que acomiadem una etapa important de les vostres vides i en donem la benvinguda a una de nova, plena de reptes i oportunitats que estem segurs que aprofitareu.

Durant aquests anys, hem compartit moments inoblidables: des dels primers dies en què vau entrar a l’escola amb ulls curiosos i plens d’il·lusió, fins a les aventures que hem viscut conjuntament a les aules, les excursions, els projectes i les amistats que heu creat. Heu crescut, no només en altura, sinó també en coneixement, responsabilitat i maduresa, i ha sigut meravellós poder-vos acompanyar.

Heu après moltíssimes coses, no només acadèmicament, sinó també emocionalment. Valors com l’amistat, el respecte, la solidaritat i el rigor n’han estat exemples. També heu superat dificultats i heu celebrat èxits. Heu après a treballar en equip, a pensar críticament i a ser perseverants. Tots aquests aprenentatges us acompanyaran a partir d’ara i per sempre.

Aquest nou camí que empreneu està ple de noves experiències i desafiaments! Us trobareu amb novetats: nou professorat, noves companyies i noves matèries. Serà una etapa de descobriments i d’autoafirmació, on anireu definint qui sou i què voleu aconseguir. Us encoratgem a afrontar-la amb curiositat, valentia i amb l’esperit d’aprenentatge que tant us ha caracteritzat fins ara.

A vosaltres, famílies, gràcies per la vostra confiança i suport constant. La vostra col·laboració ha estat fonamental per al creixement i èxit dels vostres fills i filles.

Estimat alumnat, recordeu que La Farigola sempre serà casa vostra. Sempre. Ens quedarà el record de la vostra alegria, les vostres ganes d’aprendre i la vostra energia positiva. No oblideu mai els moments que heu viscut aquí, perquè formen part de qui sou i del camí que heu recorregut i recorrereu.

Us desitgem molta sort en aquest viatge que comenceu. Estem segurs que aconseguireu tots els objectius que us proposeu.

Confieu en vosaltres, nosaltres ho fem des d’aquí. Us animem a seguir somiant i mai deixeu de lluitar per allò en què creieu.

Moltes gràcies per aquests anys meravellosos. Ha estat un honor i un plaer acompanyar-vos en aquest camí. Bon viatge, i a reveure!