El projecte d’Aprenentatge i Servei, en col·laboració amb el Banc de Sang, segueix endavant amb molta implicació per part de l’alumnat. Aquesta setmana, els nens i nenes de 4t han fet un pas molt important presentant les seves propostes de cartells per animar el veïnat del barri a participar en la pròxima campanya de donació de sang.
Un cop finalitzats, els cartells s’han exposat al centre i ara serà l’alumnat de 3r qui tindrà la responsabilitat de votar i escollir el cartell que millor ens representarà aquest any.
El cartell guanyador s’entregarà al Banc de Sang, que s’encarregarà d’imprimir-lo amb les dades oficials de la campanya. Posteriorment, es durà a terme la penjada de cartells pel barri amb l’objectiu de donar la màxima difusió a la iniciativa i contribuir a fer de la campanya un veritable èxit.
Agraïm l’esforç, la creativitat i el compromís de tot l’alumnat implicat, així com el suport de les famílies en aquest projecte solidari tan valuós per a la comunitat.


