1r i 2n: llibres, llibres i més llibres

Acomiadem el trimestre retornant els llibres que vam demanar en préstec a la biblioteca. Els infants ja van trobant en la lectura una eina d’entreteniment i d’aprenentatge. Observem que ja són capaços de llegir més tipologies de textos i d’estar més estona endinsats en la lectura.

Gràcies a la dedicació que feu a casa i la gran quantitat de llibres que han pogut triar a l’escola, el gust per la lectura comença a ser un hàbit.

Passat Setmana Santa celebrarem la diada de Sant Jordi i el dia 24 us demanarem que porteu algun llibre per compartir amb la resta de companyes i companys. Ja sabeu que podeu anar a les biblioteques públiques, a llibreries de segona mà, intercanviar llibres amb familiars i amistats, anar a les paradetes del dia 23 d’abril i comprar algun llibre. Esperem que gaudiu d’aquell dia tan maco.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Ves al contingut